Friss topikok

  • break: Enekelni is tud Halasz ur: www.youtube.com/watch?v=SXJobTFE2Ho (2013.03.12. 19:13) ALKOHOLFREI
  • fantomasyoyo: Barango for president! (2012.12.06. 04:43) MATOLCSY KEDVENC NÓTÁJA
  • barangó: @mangorlo: december 22., Dürer, QSS; (előző este, 21-én ugyanott ingyenes tribute-fest, én Clash-t... (2012.12.01. 09:50) A SAS MEG A BÉKA
  • barangó: @fanzine: hanponta=naponta (2012.04.19. 08:55) JOBB KONDÍCIÓ
  • barangó: @rokonszenves: nagyon köszönöm. a zenék persze megvannak. köszi még egyszer (2011.11.13. 21:31) EGYRŐL A KETTŐRE

a részeg postás

Írta: hullaházmester - 2009.04.26. 14:42

sztereotip figura, betűt nem érdemel, nemhogy nyomdafestéket. mégis megemlékezem e helyt arról a postásegyenruhában bicikliző egyénről, akitől tegnap délután útbaigazítást kértem a rákosligeti vasútállomás melletti közúti csomópontnál.

jött biciklin, leintettem, megállt, és láttam, hogy kurva részeg. nem becsípett, nem szalonspicces, hanem agyonrészeg, nem tudom, jelent-e ez a kifejezés bárkinek bármit. enyhén lehányt postásruhája gallérja mögül sandán rámnézett, majd eligazított a kábé egy kilométerrel arrébb lévő vegyesbolt felé, aztán imbolyogva áttekert a vasúti átjárón

mintegy két lépésre egy vegyesboltba ütköztem, ahol rendes bolti áron árulták az aranyászokot, vettem kettőt, azt visszafordultam az állomásra, ahol párom várt a rozsdás betonon ülve. beton, melynek hézagaiból gaz tör elő, megvan? reménytelen káeurópai miliő. itthon vagyok.

mellékzönge. hazafelé a 24-es villamos (Festetics utcai?) végállomásánál várakozó emberek mellett tekertem (tünk), és a következőket láttam-hallttam (tuk). Valaki az emeletről köpködte a villamosra várókat, akik közül az egyik megelégelte az aláztatást, és fölüvöltött: fölmegyek, te kis köcsög, fölmegyek, és szétbaszom a köcsög szádat! mire gondolhatott, mikor ezek a hangok elhagyták a száját?

hát, igen. kis magyar valóság. jót mulattam (keserédes), aztán a temető mellett hazabicikliztem, és megint féltem, hogy a falon túlról kirepül elém egy hulla. de nem

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elefantcsont-bunker.blog.hu/api/trackback/id/tr621087313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása