Friss topikok

  • break: Enekelni is tud Halasz ur: www.youtube.com/watch?v=SXJobTFE2Ho (2013.03.12. 19:13) ALKOHOLFREI
  • fantomasyoyo: Barango for president! (2012.12.06. 04:43) MATOLCSY KEDVENC NÓTÁJA
  • barangó: @mangorlo: december 22., Dürer, QSS; (előző este, 21-én ugyanott ingyenes tribute-fest, én Clash-t... (2012.12.01. 09:50) A SAS MEG A BÉKA
  • barangó: @fanzine: hanponta=naponta (2012.04.19. 08:55) JOBB KONDÍCIÓ
  • barangó: @rokonszenves: nagyon köszönöm. a zenék persze megvannak. köszi még egyszer (2011.11.13. 21:31) EGYRŐL A KETTŐRE

Vagy csináljunk jót, vagy inkább ne csináljunk semmit!

Írta: Kékes Szaffi - 2009.04.05. 16:07

Ez a legújabb elvem. Van jó pár hasonló. Kizárólag a zenélésre értem, mivel ha kiterjeszteném az életem egyéb területeire is, akkor azonnal felköthetném magam. Zenélni jó, önkifejezni muszáj! Ez utóbbi keseríti meg az ember életét, ha tehetségtelen. Egy olyan világban, ahol létezett Qss, vagy létezik Csemanek, ott jobb, ha az ember tartja magát ilyen elvekhez. Különben is, én csak keseregni tudok a saját életemen, másoké meg nem érdekel. A világot sosem akartam megváltani, a véleményem megtartom magamnak. Pesszimista vagyok és szkeptikus.

Valaki (Ő) azt mondta, hogy abban, ami érdekli, vagy legyen a legjobb, vagy inkább nem is foglalkozik vele. Akkor nem értettem egyet. (Vele kapcsolatban máig sem.) Nekem annyival egyszerűbb, hogy semmi sem érdekel igazán. Kurvára be tudok lelkesedni, aztán konstatálom, hogy ebben sem lehetek a legjobb, és azonnal kevésbé kezd érdekelni. Akkor viszont már csinálhatom? Azért a zenémtől megkímélem magam. Marad még így is sok más, amitől elmehet a kedvem.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://elefantcsont-bunker.blog.hu/api/trackback/id/tr791047750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hullaházmester 2009.04.05. 17:25:25

ez a jót vagy semmit, olyan sportos szöveg, bár értem a lényegét. sztem lehet közepesen és tisztességesen jót csinálni, ami talán jobb a semminél... az is jobb, mint a semmittevés

szempontpuska 2009.04.09. 13:26:09

@hullaházmester: Yoda mester megintene ezért ifjú padawan

barangó 2009.04.10. 00:27:54

barango: bocs foalmam sincs ki volna Yoda mester. Maradtam vona csendben?

barangó 2009.04.10. 00:42:41

barango: ja, és a padawan szó is ismeretelen számomra. Itt valami olyan kultúrkörben mozgunk, amit fényévekkel kerültem el. Vagy: Yoda mester a sarki csapos, az ifjú padawan pedig egy fiatal kukaturkász, aki a bölcsességet mások szemetéből meríti. Szeretek tahó lenni, kérkedni vele pedig valóságos kéjt okoz. Én perverz barom.

szempontpuska 2009.04.10. 11:00:26

Ezek távoli fogalmak egy messzi messzi galaxisból. A poszt címe hajaz Yoda mester tanítására... ha te nem is érted (ettől még nem vagy tahó) légy nyugodt ! Az olvasóid zöme pontosan tudja miről beszélek :-)

barangó 2009.04.10. 12:29:10

barango: kösz a magyarázatot, s hogy még tahónak sem minősíttettem. Most viszont rohanok az OTP-be, ahol muszáj igazi tahónak mutatkoznom; egyébként nemigen vesznek tudomást rólam, s akkor pénz nélkül maradok az ünnepekre -de ezek túlzottan prózai témák

szempontpuska 2009.04.10. 12:31:41

@barangó: Harisnyát vigyél a fejedre :-)
süti beállítások módosítása