Friss topikok

  • break: Enekelni is tud Halasz ur: www.youtube.com/watch?v=SXJobTFE2Ho (2013.03.12. 19:13) ALKOHOLFREI
  • fantomasyoyo: Barango for president! (2012.12.06. 04:43) MATOLCSY KEDVENC NÓTÁJA
  • barangó: @mangorlo: december 22., Dürer, QSS; (előző este, 21-én ugyanott ingyenes tribute-fest, én Clash-t... (2012.12.01. 09:50) A SAS MEG A BÉKA
  • barangó: @fanzine: hanponta=naponta (2012.04.19. 08:55) JOBB KONDÍCIÓ
  • barangó: @rokonszenves: nagyon köszönöm. a zenék persze megvannak. köszi még egyszer (2011.11.13. 21:31) EGYRŐL A KETTŐRE

A kisbolt rejtélye

Írta: Kékes Szaffi - 2009.03.25. 12:13

Mindenki életében kell lennie egy kisboltnak. Ez az a 3x4 méteres üzlethelyiség, ami házunk kapujához legközelebb eső, élelmiszeripari termékeket árusító egység. Itt vesszük meg a napi betevő ciginket, ide ugrunk le egy fél kiló kenyérért vagy 1 tojásért. Az én kisboltomban, ha betérek, széles mosollyal fogadnak, és kérés nélkül nyúlnak a megszokott cigarettamárkám doboza után. Ez két dolgot jelent, egyrészt ismernek, másészt nikotinfüggő vagyok.

Most az következhetne, hogy ma sem történt ez másképp, de éppen hogy igen, és ezzel kizökkentettek a mindennapi rutinból. Ugyanis közölték, hogy amire vágyom, az nincs. Ilyen már volt, ezt a szart csak én szívom, és az utánpótlás beszerzése nem mindig történik meg időben. Ilyenkor szememmel pásztázni kényszerülök a polcokat egy póttermék után, ami nem könnyű, mert kevés ehhez hasonló szar van ebben az árkategóriában. Hát még ma, amikor arra leszek figyelmes, hogy üres polcot bámulok már pár másodperce. Nem vagyok egy szóba elegyedős típus, de kénytelen voltam rákérdezni, ezt mire véljem. Kiderült, hogy betörés történt a napokban, ami előfordul, csakhogy most kizárólag cigarettákat vittek el; mind a kartonokat, mind a polcon lévő árut. Nálam kevés nikotinfüggőbb ember él ebben a városban, de ha már, akkor biztos viszek magammal valami piát is.

Segítsetek tippekkel, mi visz rá valakit arra, hogy betörjön egy boltba, ahonnan csak és kizárólag cigarettákat tulajdonít el, és vajon mihez kezd majd velük? Annyi információt még megosztok, hogy állítólag a nem túl távoli múltban egy másik bolt cigarettakészletét is kifosztották, és minkét helyen több százezer forint kárt okoztak.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://elefantcsont-bunker.blog.hu/api/trackback/id/tr721024499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

colt84 (törölt) 2009.03.31. 00:17:07

:) ugy láccik a trendek változnak az idővel, már a szeszes italnál is többet ér a nikotin mint legális drogsodrat , de ez mindegy is hogy mi az árú mert a kárt a boltos úgy is saját zsebből fizeti, mivel nem lehet mindenkinek akkora mákja az országban mint Talmácsinak hogy majd összedobja a nép neki új robogóra, de hát a celeb az hírös , az ember meg ember , nappal robotol , turja elő a makkokat a saras földből kicsit duzzogva de buzgón hogy majd egy sokgyerekeses, álltalam ,adómból akaratomon kívüli támogatott egyén majd egy szép este lenyúlja azt. :) de mind egy is, nekem is boltom van én is abbol élek , mondjuk a szigeten surrantam már be én is hamis PASSal a szinpad mögé italszerzés céljából.. :) a kör mindenképp beárul.
süti beállítások módosítása